Українці створили серію плакатів для іноземців "Від творців борщу". Фото

Режисер і журналіст Андрій Приймаченко з власної ініціативи створив серію англомовних плакатів "від творців борщу". Як пояснює назву серії Андрій, "борщ - бо це єдина суто українська "фішка", на яку у нас беззаперечні права". "І мені здається, про культуру кожного народу найкраще дізнаватись через кухню", -розповів Андрій в коментарі "УП.Життя". "Наразі те, що є - пробник, я оцінюю потенціал ідеї. Зараз працюю (вже не сам) над візуальним покращенням та розвитком ідеї. Головна моя аудиторія - закордон. Будемо пробувати пробиватись у їхній інформаційний простір", - прокоментував Андрій Приймаченко. Оскільки першочергова ідея була орієнтуватись на західну аудиторію, усі плакати зроблені англійською мовою.