Табачник дав 5 мільйонів на рекламу переваг його освіти у Казахстані й Білорусі

ДП "Інформаційно-іміджевий центр" Міносвіти за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Євромедіа Компані" на послуги з пропагування системи освіти України у... закордонних ЗМІ. Про це повідомляється в "Віснику державних закупівель", пише "Експрес" з посиланням на сайт "Наші гроші". Вартість угоди склала 4,98 млн гривень. Як зазначається у повідомленні, за ці гроші потрібно до кінця року провести рекламну кампанію в двох із трьох запропонованих міністерством країн – Казахстані, Білорусі та Азербайджані. Вибір країн має здійснити... виконавець. Найвитратнішою має стати зйомка та розміщення в телеефірах двох із трьох вищевказаних країн інтелектуально-ігрової телепрограми за участі учнів випускних класів (по шість випусків по 45 хвилин для кожної з країн). Також передбачено створення контенту (загальний обсяг україномовних текстів повинен складати не менше 50 тис знаків), наповнення інтернет-порталу замовника та інших інтернет-ресурсів інформацією про переваги навчання в Україні. Інформація, зокрема, має бути розміщена на сайті "Вікіпедія", або аналогічних інтернет-ресурсах. Просування ж інтернет-порталу має здійснюватись мовами цільових країн розміщення у найвідоміших соціальних мережах, таких як "Facebook", "Twitter", "ВКонтакте" або аналогічних за відвідуваністю мережах. Засновником ТОВ "Євромедіа Компані" є Павло Грицак, відомий як виконавчий продюсер конкурсу "Євробачення-2005". Він також є бізнес-партнером Олександра Ксенофонтова (ТОВ "Шоутайм") – чоловіка і продюсера співачки Руслани Лижичко. Нагадаємо, нещодавно «Євромедіа Компані» отримало ще один рекламний підряд від Міонсовіти вартістю 3,78 млн гртивень на проведення у вищевказаних країнах круглих столів та заходів для преси.